پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2948
-
الف
+

نگارش سریال «خونه یکی» به پایان رسید

نگارش سریال «خونه یکی» توسط محمد تنابنده، وحید جعفری و ابراهیم نصیری به پایان رسید.

نگارش سریال «خونه یکی» توسط محمد تنابنده، وحید جعفری و ابراهیم نصیری در ۱۳ قسمت به پایان رسید.

به گزارش آی فیلم و به نقل از مشاور رسانه ای سریال، محمد تنابنده نویسنده سریال تلویزیونی «خونه یکی» است و وحید جعفری و ابراهیم نصیری نیز در نگارش این سریال حضور دارند.

«خونه یکی» عنوان سریال تلویزیونی جدیدی به کارگردانی حامد تهرانی علوی و تهیه کنندگی روشان امیری و سیاوش امین پور است که داستان چهار خانواده را روایت می کند که در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

این سریال به قصه‌ای در فضای جنوب شهر می پردازد و روایت خانواده‌هایی است که با وضعیت بد اقتصادی در جنوب شهر زندگی می‌کنند، اما حواس‌شان به هم هست و به اصطلاح با یکدیگر «خونه یکی» می‌شوند.

نیما شاهرخ شاهی، فریبا نادری، رامین ناصر نصیر، شهین تسلیمی، یزدان فتوحی، شهرزاد عبدالمجید، ایمان صفا، فاطمه شکری، مهران ضیغمی، کیمیا گیلانی، اردشیر کاظمی، سارا والیانی، پیمان کلانتری، مانی محمدپور، کسری حاجی قربانی، عسل شاپوری و سعیده سادات حسینی گروه بازیگران این اثر را تشکیل می دهند.

سایر عوامل این سریال که در ۱۳ قسمت ۲۵ دقیقه ای تولید می شود، عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هوشنگ غفوری، مدیرتولید: حسین الماسی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی مهرآسا، مدیر تدارکات: اصغر بازگشا، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: بابک شعاعی، منشی صحنه: شیما باقری، جلوه های ویژه میدانی: رسول کهنسال، عکاس: پیام باورصاد احمدپور، مشاور رسانه ای: رکسانا قهقرایی.

غ ن / س م

نظر شما
ارسال نظر